excited

Hade tänkt att jag skulle skriva i lördags om att vi var på kräftfest... det blev aldrig av för jag ville ha med bilder som jag aldrig orkade lägga in på datorn.. :P men jag kan berätta nu att det var trevligt och att jag åt massa kräftor och att jag å pappa spelade gitarr tillsammans :) det var kul!

Hade också tänkt att jag skulle skriva om derbyt mellan AIK-Hammarby, men jag blev så less på alla huliganer så det blev inte heller. Varför förstör man för sitt eget lag på det viset?   Sulan rocks iaf :)

I måndags började skolan! Jag kände mig som ett litet barn som skulle börja ettan. Det var kul att se allt nytt folk och att träffa alla gamla. Saknat dom lite ;) vi är 38 stycken på kapells i år! inkl. scenisk sång.. förstår ni hur många det är? vi var 25 förra året.. förstå att det kommer bli trångt hos mig på lärakännafesten... :P

Idag är jag glad. Vi ska äntligen repa med HotSpots ikväll. Med NY trummis och NY basist! så spännande! Jag hoppas verkligen att det kommer fungera och att dom vill vara med oss! Vi har ju spelning i september... det är snart...


Sen måste jag Tacka Caroline (http://carolineetjernberg.blogg.se) för allt hjälp med min blogg :) jag tycker den e superfin ;)


puss på er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tja!

Tjusigt =) Blev lite förvånad över den nya looken.

Hoppas repet gått bra, men jag får väl en rapport sen? hoppas jag iaf...

kram syster

2008-08-27 @ 17:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0