sångröst sökes

Jag sjöng fast jag var hes. Jag sjöng fast jag egentligen borde ha sagt ifrån. Detta hände för lite mer än en månad sen och jag har fortfarande inte fått tillbaka min riktiga sångröst.. Jag har liksom ingen kraft i den och blir hes nästan på en gång och om 25 dagar börjar skolan. Jag börjar få panik. Jag har inte kunnat öva på någon av mina sånger som jag har fått för att öva in under sommaren och jag som verkligen vill satsa på det här i år. Vad ska jag göra? Tipsa mig gärna om det är någon som vet!




Malin och jag i "Iolanthe" på Allsköns maj 08
Måste säga att jag gör en fruktansvärt fin min ;P



Jag längtar hem till Härnösand! Hem till vännerna och M. Längtar efter alla underbaringar i klassen och att få se vilka nya som kommer börja på Kapells i år!


<3 /M

Kommentarer
Postat av: Gisan

Jag måste ju få säga att jag är en fruktansvärt bra fotograf som lyckas fånga alla fina miner så precis. ;)

2008-08-02 @ 23:04:00
Postat av: anna

när kommer du hem då?! hur mådde blommorna?

2008-08-04 @ 11:42:30
Postat av: Martina

Gisan: ja väldans :P



Anna: jag slutar jobba den 17e så jag kommer efter det! Är verkligen less på å jobba nu! Blommorna var fortfarande blöta när jag kände på dom så jag vattnade inget.. du får gärna göra det nån gång i veckan om du har tid däremot ;)



<3 /M

2008-08-04 @ 19:04:54
Postat av: Steven

Nu måste du säga till mig när du ska sjunga. Jag älskade dig som Hans. :D

2008-08-07 @ 01:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0