varför får jag aldrig sol?

nästan alla dagar jag har varit ledig eller börjat sent den här sommaren har det varit dåligt väder. ska det vara snällt det? som idag tex. svinkallt och bara moln överallt när jag itne börjar förrän 16.45! elakt! igår hann jag faktiskt sola typ en halvtimme innan jag skulle åka på jobbet.. men en halvtimme är ju typ som en fis i rymden. Jag vill rymma utomlands! synd att jag är pank :P

Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar!!! Jejj! ikväll, imorn och på söndag!

Har även fått en tid hos röstläkaren på tisdag så då ska jag å mam till sundsvall å sen ska vi till hsand å fixa å greja.. jag stannar kvar där tills på torsdag då jag måste hem till tandläkaren och fira att joppa fyller år :) kanske även en liten kräftskiva hinns med ;)

Nu ska jag ut å promenixa med mysak i det trista vädret, sen in till stan å fika med karro innan hon åker tillbaks till sthlm imorn :(


<3 /M

Kommentarer
Postat av: Steven

Jadu Martina. Jag vet faktist inte :P

2008-08-15 @ 10:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0