april april...

...din dumma sill :P

Appropå dumma sillar så hatar jag telefonförsäljare lite grann. Ja, jag vet att de egentligen säkert är jättetrevliga människor men kan dom liksom inte förstå att när man säger nej så menar man nej och inte ja? En kille ringde mig imorse och ville pracka på mig strumpor. Tack men nej tack sa jag, för det första så köper jag typ strumpor en gång per år å för det andra så köper jag barnstorlekar och för det tredje så har jag inte råd :P men han ville inte fatta det riktigt.. När det tillslut gick in i hans hjärna så blev han sur och la på :P hahahaha!

Annars inte hänt så mkt, fest i fredags hos Fredrik... va inte helt nykters, vi spelade jag har aldrig så jag fick dricka hela tiden :P haha. Karlsson var naken igen.. + Fredrik den här gången. Varför ska våra fester alltid ska spåra ur? :P

Lånade Fredriks bil i söndags för att jag var tvungen å åka ner tidigare till hsand eftersom Godin skulle komma med nå papper som jag var tvungen å fylla i. Vi hade det trevligt och kollade på Hipp hipp hora som jag har lånat av Carro, och på några Vänneravsnitt.

Igår började skolan igen efter påsklovet, har haft 3 lektioner sammanlagt igår å idag.. kul :P

Igårkväll när jag skulle på spexet gick Fredriks bil sönder. Den baktände... Och eftersom jag inte kan nåt om bilar så fick han komma ner hit och laga den :P Jag var snäll och bjöd på makaroner och köttfärssås :P

Idag när jag kom hem från kören fanns det ingen parkeringsplats till mig.. alla var upptagna så jag åkte och hälsade på Stefan en stund. Det var trevligt, vi kollade på Simpsons och första halvlek av Roma - Man United :) United vann med 2-0 :)

Nu blir det sova, imorn är det skola å sen rep med bandet på kvällen, hoppas det går bättre än vad det gjorde i lördags :P


lite bilder från i fredags:

fredrik öppnar paket - vi hade tejpat bra :P
  
syster gisela                    jens
   

fredrik, dave, joppa     gisela & anna
   

 karlsson och jag. inte helt nyktra :P
 

Kommentarer
Postat av: Syss

Telefonförsäljaren trodde förståss att du lurade honom när du sa nej tack, eftersom det är första april idag, och alltså menade att Jo, jag vill visst ha strumpor, men jag måste bara luras lite först. :b
(:

2008-04-01 @ 23:09:39
Postat av: Caroline

Å jag är inte med på nå kort som vanligt :s :p

2008-04-02 @ 08:58:38
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se
Postat av: Martina

Carro: Nej men det är ju du som har tagit korten :P

2008-04-02 @ 12:34:47
Postat av: Caroline

Du kanske hade nått från Gisan? :p

2008-04-02 @ 16:10:12
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se
Postat av: Martina

Carro: Jaa.. ett.. men det var på mig å karlsson :P

2008-04-02 @ 22:50:36
Postat av: Stefan Fundin

Haha. Nu låter det som om jag är en ensamliten stackare utan vänner, men så är det inte! Jag ville bara se på fotboll! :P

2008-04-03 @ 01:42:15
Postat av: Caroline

HAHA var det den bilden som du ser så rädd ut? xD

2008-04-03 @ 09:18:00
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se
Postat av: Martina

Stefan: haha ja men jag mena ju alla pakeringsplatser var upptagna :P inte alla människor ;)

2008-04-03 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0