cold

Varför är det så att man alltid blir förkyld på våren? Why? Undrar jag.. Nästan hela Härnösand är förkylt känns det som.. Jag har verkligen inte tid.. Jag hade kunnat nöja mig med lite snuva. Men måste jag ha ont i halsen? Hur ska jag då kunna sjunga? Vi har vårat operaprojekt snart och jag kan knappt hälften av det jag ska sjunga, och nu kan jag inte ens öva! It sucks! Inte är det kul heller att vara förkyld när det är så fint väder ute..

Spelningen i lördags gick iaf bra. Inte jättemkt folk men det var helt okej ändå. :)
Igår klippte jag mig hos IdaMaria. Jag tror att det blir fint. Lite svårt å se när man ser ut som skit i övrigt :P

image55

Kommentarer
Postat av: Caroline

Imorn träffas vi :D Saknar dig!!

2008-04-29 @ 16:54:29
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se
Postat av: Ida

Ja du, jag vet inte hur jag ska klara det, men det gör jag ! Du med :)

2008-04-29 @ 21:17:07
URL: http://www.idakentners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0