jag lever

Har haft så himla mycket att göra.. (tror jag?) så därför har jag ej uppdat. bloggen på länge..
Ska försöka berätta om veckan i korthet iaf.
* Tisdag - Kände mig dålig i halsen så gav mig själv sångförbud. Var hemma och vilade och dammsugade lägenheten, vilket verkligen behövdes eftersom det här underbara vårvädret vi har gör att det kommer in så himla mycket grus i lägenheten!
* Onsdag - Åkte till Sollefteå för att repa med bandet inför spelningen. Det var mycket roligt. Det märks att vi blir tightare och tightare. Kom däremot fram till att vi inte skulle köra Hold the line eftersom vi inte satte introt..
* Torsdag - Lånade mammas bil för att köra ner till hsand och skola. Halt så in åt helvete så fick köra typ 60 km/h hela vägen till Kramfors, inte kul. Åkte senare till Sandö med Carina, Malin och Ellinore för att sjunga på Folke Bernadotte Akademien. Det var en skojig roadtrip där jag även hann med att säga hej till Karl-Johan. Kvällen spenderades sen på Villan där det var fest med studenter från USA. Jag var dock nykter eftersom jag skulle upp i skolan tidigt morgonen efter.
* Fredag -  Försov mig. Missade skolan och hann inte heller i tid till Sollefteå för att kunna packa vagnen med grabbarna. Kom dit ca halv 2 och fick åka med Kenneth upp till Bispgården för spelning. Det var roligt att vara där igen. Kul när man känner igen lite människor. =)
* Lördag - Pappa grillade. Mkt gott! Fredrik och Joppa skjutsade mig till Härnösand och stannade även en liten stund för att se på film med mig så jag slapp vara ensam. Mys.
* Söndag - Klev upp 8.20(!) för att vara i kyrkan kl 9.00. Sjöng under gudstjänsten. Det är nog det tråkigaste med att sjunga i kör. Att man blir tvingad att kliva upp tidigt på söndagmornar :P Sen gick jag till miun för att dansa lite med spexet. Kvällen spenderades hemma hos mig med Anna och Fraj och pizza från Pinocchio. Det var trevligt. Carro, Karlsson och Fredrik kom även förbi en sväng så att Carro fick kolla in min lägenhet innan dom skulle till Sollefteå igen.
* Måndag - Letade desperat efter en gitarrist. Det börjar verkligen dra ihop sig nu. Lyckades inget vidare. Observera att jag har försökt få tag i en gitarrist sedan i februari ungefär... :/ Sen var det dags för spexgenomdrag på teatern. Så roligt! Allt blev så himla mkt bättre och roligare! Sen gick jag och Ida S till O'Learys för att kolla på derbyt mellan Hammarby - AIK. Satt där med Majk, Charlie, Olle, Dennis och AC och drack cider. Martina blev lite dragen :P Matchen slutade 1-1. Vilket kändes som en förlust eftersom AIK fick straff i 91:a minuten...
* Tisdag - Fick äntligen tag i en gitarrist till spexbandet! David Granström du är min räddare i nöden! Har haft konsert på skolan för klasskompisarna. Jag spelade ett pianostycke av W. Peterson-Berger. Det gick bra konstigt nog. Var jävligt nervös..

Så Carro, nu ska jag försöka att uppdatera lite oftare så jag slipper skriva sånna här romaner :P
Lite bilder på mina söta bandmembers kan jag väl ändå bjuda på tycker jag ;)

image41
                                             Karlsson behind the drums

image42
                                                           Sexy Simon ;P

image43
                                                 Crazy Dave

image44
                                             Son och far Hedin

image45
                                     Curtis Heat - som också spelade den kvällen

image48
                                        Jag och David dansar till Curtis Heat

image49
                                                               Moi


Kommentarer
Postat av: Annica (smie i härnta ju!)

Hej hopp! Du verkar ha mycket för dig hela tiden. Spännande att läsa :D Hoppas det går bra med allt!

2008-04-15 @ 22:58:54
Postat av: Martina

ja jag har verkligen fullt upp kan man säga! men det är roligt samtidigt :)
hoppas allt e bra med dig!

2008-04-16 @ 14:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0