lite allt möjligt

  • Deklarationen inskickad! Martina kommer att få tillbaka ca 5000 :- på skatten! Väldigt trevligt tycker jag :)
  • Har äntligen diskat också, behövdes verkligen, sist jag gjorde det var väl typ i torsdags så det tog sin lilla tid :Pt
    Imorn behövs det verkligen dammsugas också, grus i hela hallen!
  • Sitter och lyssnar på absolut schlagerskivan, just nu är det Christer Björkman, jag måste säga att det var tur att han gav upp sin sångkarriär :P
  • Vi har spelning i Bispgården på fredag! Jihooo! Ska bli kul! Har även bokat in en ny spelning idag. Vi ska spela på Ådalsskolans studentbal! Hoppas på mera spelningar framöver!
  • Det är preparandkurs på skolan just nu, vilket innebär att vi inte har några lektioner. Skönt, men ändå drygt att inte ha nåt å göra.
  • Pissigt väder är det ute! Det blåser från alla håll samtidigt, + att det har snöat, regnat och haglat idag! Fy för våren säger jag bara!
  • Martin partin kallevallevartin fyller 22 år idag! Jag har ringt och grattat! Han blev glad :) Tur han inte har min bloggadress så han kan se vad jag nyss kallade han för :P
  • Ida är dålig, hoppas det blir bra! Skickar kramar
  • Jag har gjort vuxentest på vuxenpoäng.com, enligt det testet skulle jag vara 24.6 år gammal. Gjorde även ett fjortistest, och enligt det testet så är jag 30.1% fjortis :P haha

Allt för nu. Hai!


Kommentarer
Postat av: Angelica

HÅller med!! om Christer. Kan du förstå att han faktiskt vann melodifestivalen!! Den låten är INTE bra...=)

Grattade du martin från mig? ;o) Har du inte honom på msn?? Då kan han ju se adressen tänkte jag... =)

2008-04-07 @ 22:48:24
Postat av: Martina

haha nej men det kasnek inte var så många andra bra låtar det året heller? :P
jag vet inte.. eller jag sa mamma å pappa... så han kanske fatta att ni också hälsa :P eller jag vet inte ;)
jo det har jag... men jag tänker kanske att han inte går in på min blogg så ofta ändå :P

2008-04-07 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0