så var det helg igen

HELG!
 Wihiiee! tänker jag alltid då.. men.. denna helg, som så många andra, blir det inte mycket till vila. Ska strax sätta mig på bussen till Sollefteå för att repa med bandet.
Sen imorn ska vi tydligen vara i Strömsund kl 12.00! (observera att det är ca 20? mil dit..) Så då blir det till att kliva upp tidigt. Vi ska spela där med bandet och även vara ljudtekniker å grejs åt de andra banden som ska spela där.. ja, kanske inte jag då.. men dom andra :P
Sen blir det hemfärd på söndag för att vi måste vara i Solle klockan 12.. OM jag inte kan åka med syster.. då kanske jag slipper åka så tidigt ;) Efter hemfärd till Solle bär det av mot härnösand igen, och en ny vecka med fullt upp hela tiden!
Det är tur att jag aldrig hinner ha tråkigt ;)

Igår fick jag ett ryck efter att ha varit på spexet och kom på att vi skulle gå hem till Ida och skriva klart våran låttext. Efter lite övertalning så fick jag med mig Anna, Stefan och Maria också. Jisses vad kreativ jag kände mig! Jag var värsta text-geniet tyckte jag. Det tyckte inte dom andra så mycket. Men vi blev iaf klara med den så det är ju bra. Förutom en rad. Hoppas Ida kan komma på nåt passande :) Fick gå enda hem från Ida sen. Det tog ca 45 minuter!
Nej, ta tag i packningen.. kanske även borde leta fram min mp3.. it's gone... :/

puss hej!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ni kommer åka förbi mitt hus :p Vilken tid ska ni spela? Tänkte kanske åka å kolla :) å på söndag åker jag med er hem ;p

2008-04-25 @ 16:33:41
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se
Postat av: Angelica

Nej, det är inte 20 mil... bara 14-15...;) mycket kortare.=) Vi ses i morgon.

2008-04-25 @ 16:59:26
Postat av: Gisan

hehe. om du inte räknar från h-sand, får då blir det ju Ännu längre ;)
Och är du snäll så kan du få åka me mej. :)

2008-04-25 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0