spånne utgång/biobesök

Ja, vart ska jag börja? igår tex kan va ett bra förslag.. Var på spexpyssel/sångcoach igår... det var jättekul och det gick så bra för alla :) Satt där och funderade vad jag skulle göra på kvällen när dom sa att vi skulle iväg på fest.. Jag, som varken hade pengar eller sprit kände mig sådär lockad på det, men blev tillslut övertalad av Anna och Fraj att jag skulle följa med. Anna hade sprit som tur var :) Det var iaf en mkt lyckad kväll! Varför är det så att det nästan alltid är roligast när man absolut inte har planerat nåt? =) Dansade röven av oss på Kajan efter att ha konstaterat att det kostade 100 spänn att gå in på Genny's samt att det var trance/technokväll där - kändes inte så lockande. Kom hem vid kvart över 2 så blev inte så sent.
Summan av kardemumman var iaf att det var en mkt rolig kväll! =)

Idag vaknade jag typ kvart över nio.. jättetörstig så gick upp och gjorde lättdryck, drack ett glas och somnade igen. Vaknade kvart i ett.. inte helt hundra så spenderade hela eftermiddagen med att ligga på soffan och kolla på tv. Gick upp och duschade och sen ringde Anna och ville höra skvaller :P Sen gick jag till henne vid 7-tiden för att senare möta upp Fraj, Stenmark, Tor, Sassa och Ida för ett biobesök. Vi såg 10,000 B C, kanske inte världens bästa film men helt okej lördagsnöje efter en storfest igår :P

Anna tog roliga bilder igår som jag ska sno av henne sen så jag kan lägga upp här :)

Nu blir det sova. Imorn ska jag daaaaaaansa daaaaaaaaansa :D som jag har längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0