spexband

Jag måste bara få skryta lite om mina underbara medlemmar i spexbandet! Dom är så grymma! Har väl aldrig stött på en tjej förut som är så bra på bas som Sophia är - she rocks! och Micke är så jävla bra på trummor så jag vet inte vart jag ska ta vägen :P Allt går liksom så himla bra just nu, det är så kul =) Och ännu bättre kommer det ju bli när Thomas kommer med också - yes vi fick tillbaka förra årets gitarrist till spexet. Mkt kul!

Boka in årets studentspex v. 20, alltså 16 och 17 maj!


Kommentarer
Postat av: Gisela

Så roligt det ska bli att få se ett spex live! :)
Ditt tredje, mitt första. :p

2008-04-04 @ 21:29:31
Postat av: Caroline

Du få säga till när man kan köpa biljetter ;) Jag och Karlsson har ju ställt påminnelse på telefonerna så vi kommer :D

2008-04-05 @ 10:35:23
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se
Postat av: Martina

Gisela: JA eller hur! som du måste ha längtat :P hihi

Carro: Of course fixar jag det :P nemas problemas! ska fan ta hit hela sollefteå :P

2008-04-05 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0