ännu en tisdagkväll..

...och jag sitter hemma och tittar på Vänner all by me lonesome..
Micke jobbar på Mini och jag är så fruktansvärt uttråkad. Har iofs lite ont i huvudet så att gå och lägga sig vore kanske inte en sån dum idé ändå.. Men klockan är ju bara 10.. Känns tidigt, när man i vanliga fall är uppe till 12-1 på natten :P
Har ingen kamera längre för nu har Gisan snott tillbaka sin systemkamera så förvänta er inga roliga bilder från mig på ett tag.. :P
Vi började spela monopol igår också.. Det gick bra för mig. Jag ledde med massa pengar. Sen fortsatte vi idag när jag var hemma på lunch.. Där vände allt. Micke snodde alla mina pengar och tiden rann iväg så jag gav upp. Han hamnade ju aldrig på mina gator med hotell på.. Och när han gjorde det hade han friparkering så han slapp betala.. :P
Nu kommer Anna och ska kika på våran lägenhet så det är väl bäst att jag springer ner och släpper in henne. Sen ska jag nog kanske sova.
Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: anna

fint ni har det!! litet kök för litet par =)

2008-12-10 @ 07:07:32
Postat av: Gisan

Well... It is my camera. ;P

2008-12-16 @ 22:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0