Dan före dan

Har jag mycket att stå i. Mamma ska ha hjälp med det ena och det andra och jag måste sticka klart en julklapp. Men tänkte berätta lite om vad som har hänt dom senaste dagarna. I torsdags var det 80talsfest hemma hos Malin och Frida i deras samlingslokal. Jag var dock nykter för att jag kände inte för att dricka två dagar i rad. Men klädde ut mig gjorde jag. Det var kuuul! Åkte hem till Anna och fick låna kläder av henne! Hon är en klippa i sådana här sammanhang ;) Bildbevis på hur snygga vi var:


Malin, Åsa, Hanna, Jag, Siri och Johanna


Jag - försöker se cool ut? :P

Sen var det dags för 30årskalas här hemma i Strinne. Syster Gisela fyllde år.
    
  

1) Gisela fick Twister av Therese & Elenor. 2) Sanna & Carro. 3) Jag och Patrik. 4) Twister - Fredrik, Isabelle, jag & Anna. 5) Singstar - Jag, Fredrik & Karlsson. 6) Gisela öppnar mitt och Mickes paket som innehöll en Blender från OBH Nordica. 7) Micke & jag spelar Twister. 8) Mysak blev så trött av allt ståhej så han somnade i korgen. :)


I söndags hade vi julkonsert i domkyrkan. Händels Messias. Det gick oväntat bra faktiskt. Annika, Viktor, Astrid och HansOlov sjöng fint också. :)

Igår åkte jag ifrån Micke hem till Sollefteå. Tråkigt. Jag saknar honom redan. Eller jag saknade honom så fort jag hade satt mig på bussen.. :/ Rep med HotSpots! på kvällen inför Juldagen.

Idag har jag varit upp till Näsåker och fyllt i min tatuering hos Mika.. Han pratade på som vanligt. Det är knappt så att man får en syl i vädret ibland :P

Imorn är det julafton. Jag och Angelica ska först sjunga på Lions och på kvällen på Midnattsmässa i Sånga kyrka.
Nu måste jag sätta igång med allt jag ska hinna med. Det är en hel del och mamma skriker titt som tätt på mig så det är nog bäst att jag sätter igång. Antar att jag snart måste förbarma mig över hunden och gå på en promenad med honom också.



GOD JUL ALLIHOPA!!

Kommentarer
Postat av: Stefan Fundin

Fan, det är ju snyggt med 80-tal!

2008-12-26 @ 20:25:08
Postat av: anna

ja, å du va snyggast!

2008-12-28 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0