fredagsmys med mig själv

Idag fick jag äntligen komma hem tidigare från skolan. Jag hade inte skrivit upp mig på italienskakursen eftersom jag kände att det skulle bli för mycket så idag slutade jag kl 12. Eller ja, jag hade ju kunnat vara kvar på skolan och öva men jag kände att jag var tvungen att få åka hem och vila.
Har bara legat på soffan hela dagen förutom nyss då när jag lagade mat. Lax, rösti och sparris blev det. Ingen sås för jag orkade inte gå och handla det. Det ser mycket godare ut än vad det blev tycker jag.. Men det var helt okej.


Imorn kommer Gisela. Då ska vi åka till Birsta och handla julklappar, och jag skulle behöva köpa ett par vinterskor.. Men får se om jag har råd. Inte mycket pengar alls kvar, så alla som får julklappar av mig behöver inte förvänta sig några dyra sådana ;)

Myser alltså med mig själv. Micke jobbar till 21 ca.. Ida kommer kanske hit och tittar på idol med mig om hon hinner plugga klart. Jag hoppas det. Det vore trevligt :) Men annars får vi ta det en annan gång.
Ska även titta på det nya programmet på 3an "Are you smarter than a 5th grader" Det verkar roligt.

That's my evening. Hoppas ni också får en trevlig en :) Nu ska jag dammsuga lite och snygga till här så att det är fint imorn när gisan kommer :)

Kommentarer
Postat av: Gisan

Trevligt att det blir nystädat tills när jag kommer! Och så skoj det ska bli att gå runt i Birsta med dig. Jag vill hitta kläder till mig oxå! Julklappar har jag ingen aning om vad jag ska köpa eller till vem. :/



Var du smartare än en 5e-klassare då? :)

2008-12-05 @ 22:06:29
Postat av: Ida Kentner

SORRY att jag inte hann komma :( Det får bli snart istället! :) Var programmet om femteklassarna bra? Missade både Idol och det, jävla piss!

2008-12-06 @ 01:23:14
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Martina

gisan: vi hittade bådeoch juh :)



ida: det är lugnt. vi får ta det en annan gång :) nja det var sådär faktiskt. trodde det skulle vara roligare än det var.. :/

2008-12-07 @ 13:00:06
Postat av: Gisan

Jah, så bra det blev! :D

2008-12-07 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0