I väntan på min årskrönika...

så snodde jag den här från Ida. Däremot har jag mina egna svar :P


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha ja, men det är alldeles för personligt för att berätta här.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, men jag satsar på att göra det i år. 3e gången gillt liksom :P (Sluta snusa)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Carro & Johan - Adam
Jenny & Peter - Ida
Håkan & Annika - Wilmer (tror jag?)
Också syster Angelica då som fick lilla Emma :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Farfar dog i april & Sven-Olof dog några dagar innan jul...

5. Vilka länder besökte du?
Sverige. Och knappt det. Bara Västernorrland.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag har allt jag behöver egentligen. Älsklingen, vänner och familj.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
6 september ♥

8. Vad var din största framgång 2008?
Att få Micke på fall? ;P

9. Största misstaget?
Lite för många drinkar ledde till lite dumma saker...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, bara förkylningar.

11. Bästa köpet?
Sakerna till våran lägenhet. Bla. ett fint vitrinskåp.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Snus probably.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad
Ja, när Micke sa att han älskar mig.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Brukar aldrig komma ihåg vilka låtar som kommer från vilket år, så ingen speciell tror jag.. Eller Metallicas låtar kanske.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Övat. (sång)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte..

18. Hur tillbringade du julen?
Julafton: Hemma i Strinne med mamma, pappa, Angelica, Gisela, Emma, Mormor, Christer & Ulla.
Juldagen: Samma personer + Inga och Micke hemma hos mormor. Kvällen spenderades i Bollsta på Folkets Hus där vi hade spelning.
Annandagen: Åkte från Strinne vid 13.30 typ. Var framme i Hsand vid 17-tiden. Why? För att fläktremmen pajade på bilen så pappa och Fredrik fick komma och hjälpa. Väl framme i Hsand fick vi middag hos Mickes pappa Tommy ute i Solum där även Peter & Jossan var.


19. Blev du kär i år?
Ja.

20. Hur många one night stands?
-

21. Favoritprogram på TV?
Vänner, Sporten, Parlamentet, filmer.

23. Bästa boken du läste i år?
Harry Potter, den sista. Minns inte vad den heter.

24. Största musikaliska upptäckten ?
Johannes Brahms tror jag.

25. Något du önskade dig och fick?
I julklapp fick jag många saker som jag hade på önskelistan. Bla. kamera, matberedare & extern hårddisk.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Mer pengar...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag tror att jag var hemma i Solle, men dagen efter så kom Ida, Sandra, & Ella på tårta :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om nån hade velat ha min lägenhet fortare så jag slapp betala hyran så många månader extra...

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min stil? Lika cool som alltid :P

31. Vad fick dig att må bra?
Mikael, vännerna & familjen

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp

33. Vem saknade du?
Farfar

34. De bästa nya människorna du träffade?
Micke, spexarna & mina nya klasskamrater.

35. Sämsta raggningsrepliken någon sagt till dig?
Det har jag ingen aning om.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi var hos dig på din födelsedag om jag inte minns helt fel, när Fredrik vart så full :p

2008-12-29 @ 12:33:29
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Martina

Carro: jaaa just det! =) thank you for reminding me :P

2008-12-29 @ 13:11:03
Postat av: Gisela

Precis vad jag tänkte säga! :)

+ Farfar dog ju, vi var nere i gbg och på tjörn. Alltså inte bara västernorrland.

2008-12-29 @ 13:20:28
Postat av: Martina

Gisela: ja du ser! Det är inte bra att shoppa så mkt. man blir trött i huvudet när man måste tänka :P

2008-12-29 @ 20:20:16
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0