idag tog jag mig i kragen

Och ringde till Anna för att höra vad hon skulle göra ikväll. Det slutade med att jag hamnade hemma hos henne efter att jag hade klippt mig och har varit där hela kvällen tills nu. Fraj var också där och vi hade "en typisk trevlig kväll" som Fraj så bra uttryckte det när vi gick ut genom dörren :) Har tittat på tv och pratat. Skönt med lite girltalk. Det var ju så himla längesen. Har saknat det litegrann faktiskt. Tjejen (Annas katt) var på riktigt kelhumör också och låg och myste vid mig ett bra tag. Det är en fin katt det. En av dom bästa. (Har inte så många andra å jämföra med iofs för jag tycker ju egentligen inte om katter :P )

Nu ska jag se klart på Hell's Kitchen och sen ska jag gå och lägga mig. Nu när jag kom hem kände jag hur trött jag egentligen är. M jobbar på Mini så jag får gå och lägga mig själv.. Lite trist men han kommer ju om några timmar :)






Tackar brudarna för en härlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Fraj

Jag var fan snygg i lugg, varför slutade jag med det?

2008-12-04 @ 23:10:48
Postat av: Martina

Fraj: jag vet inte :P klippte du det igår nu då? :P

2008-12-05 @ 13:50:51
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/
Postat av: anna

Tjejen hälsar att du är välkommen tillbaka!!!

2008-12-05 @ 17:25:44
Postat av: Martina

Anna: Det var snällt av henne ;)

2008-12-05 @ 17:53:34
Postat av: Gisela

Haha, nu vet jag om två stycken som har en katt som heter "Tjejen".

2008-12-05 @ 22:10:17
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig helg! :)

2008-12-05 @ 22:12:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tävling på min blogg !

"gissa bilden"

2008-12-05 @ 22:14:17
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0