inget liv, bara skola

Idag har jag varit på skolan från kl 10.30 till 19.30. Vi har fullt upp nu med luciarep (ska gå 10 luciatåg nästa vecka) och körrep inför uruppförandet av Margareta Hallins julkantat som vi kommer att göra i Säbrå kyrka den 15 december kl 19.00. Kom gärna dit. :)

Jag är ledsen att jag är så förbaskat dålig på att höra av mig till mina vänner, men när jag väl kommer hem på kvällarna är jag helt slut och vill sova. Detta sitter i från förra veckan då det var väldigt mycket och det kommer att vara så här mycket och stressigt ända fram till jul. Jag hoppas att jag kan bli människa igen efter jul och att mina vänner inte har glömt bort mig då. :) Jag hoppas att ni vet att jag finns här iaf och ni får gärna höra av er även om jag är grymt dålig på det. Nån gång måste jag väl ha tid. :) ♥


     
  

Nu ska jag gå och lägga mig i badet och sen ska jag krypa ner i sängen. Natti natt.


Kommentarer
Postat av: anna

klart vi inte glömmer bort dig vännen!!! Lycka till med allt sjungande, många kramar!

2008-12-04 @ 10:50:20
Postat av: Ida Kentner

Vi glömmer inte dej!

Du.. du har jävligt snygga vänner :P

2008-12-05 @ 13:19:17
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Martina

anna å ida: det är bra :) jag vet dom är typ snyggast i världen :P

2008-12-05 @ 13:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0