Jag lussar å stickar...

Jag lussar å stickar, å lussar å stickar.
Nu har det börjat. Det första luciatåget jag var med på var i morse klockan 07.30 på Försvarsmakten. Klev upp 10 över 6 imorse.. Börjar kännas i kroppen nu.. :P Trött. Imorn ska vi lussa på 5 ställen tror jag. Sen i Domkyrkan på lördag klockan 18. Mellan allt lussande och repande inför konsert så försöker jag hinna sticka på mormors halsduk som hon ska få i julklapp. Däremot är jag rädd att det vita garnet inte kommer att räcka.. :/ Då vette tusan hur jag ska göra. Men det löser sig. Som alltid =)


Nu sitter jag här och tittar på Hell's Kitchen och väntar på att Micke ska komma hem. Ikväll kommer han som tur är inte hem mitt i natten, för ikväll jobbar han inte på Mini.. han borde komma när som helst tycker jag :)
Förövrigt så är han världens bästa pojkvän. Blir mer och mer kär för varje dag som går :) Älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0