Julkonsert

Har vi haft idag. Det gick bra faktiskt.  :) Fortfarande lite sliten i rösten men det gick bra. Mamma, pappa och Micke var där. Pappa och Micke hade mindre kul tror jag. Fick höra av Micke att pappa satt och visade honom massa toksms på mobilen när vi sjöng Margareta Hallins Julkantat. Dom tyckte inte att det var så bra :P Däremot tyckte han att Emil sjöng O helga natt mycket fint. :) Det tycker jag med! :)

Nu är det bara 4 dagar kvar till jullov. Ska även sjunga på MIUN's avslutning i domkyrkan på fredag. Vet inte vad än bara. Men det löser sig :)

Vore kul om ni ville lämna en liten kommentar när ni kikar in här. Det gör mig glad! :)

Nu ska jag göra mig en macka och vänta på att Micke kommer hem från innebandyträningen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: anna

hej hej, kram kram

2008-12-16 @ 16:57:48
Postat av: Gisela

Hm, vilken ouppfostrad pappa vi har. ... Kanske bra, för då har vi ngn att skylla på om vi skulle behöva det. ;D

2008-12-16 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0