Lucia

Idag är det Lucia och Godin fyller 25 år! Grattis grattis! :) Ringde och sjöng för honom förut, han blev glad men tyckte att vi var tråkiga som inte åker ner till Sundsvall och festar med honom ikväll :P
Igår var det luciakröning i domkyrkan. Jag, Ida, Sandra och Nicklas var där och kollade i en halvtimme typ sen var vi tvugna att sticka för att hinna hem till Idolfinalen, som Kevin vann! Jejj! Jag satt här hemma och fick kolla på nästan hela finalen själv för Micke kom aldrig hem nån gång.. Han var tvungen att jobba extra i några timmar på Mini för att dom behövde folk. Men när han kom hem hade vi massa mys :) Efter finalen skulle vi se The Dark Knight som jag äntligen har fått. Men jag somnade efter typ 10 minuter och sov länge i Mickes famn. Sen när jag vaknade hade jag ju missat massor av filmen så Micke sa att jag fick gå och lägga mig :) Sov till 12 idag. Det var skönt :) Särskilt eftersom man har fått kliva upp aptidigt i två dagar för att lussa.
Ikväll ska jag gå mitt sista luciatåg för i år. Det blir i domkyrkan klockan 18.00. Hoppas det kommer mycket folk :)

Har bara värdelösa bilder från kröningen igår eftersom jag tog dom med mobilen utan zoom, så jag snodde den här av Ida. Hoppas det är okej ;)



Micke jobbar i helgen. Jag har nyss dammsugat och diskat. Kände att jag var tvungen att göra nåt idag och inte bara sitta framför datorn och tvn. Ska snart käka sen ska jag bege mig. Sen kanske jag ska göra ett försök att se The Dark Knight ikväll innan han kommer hem..

Puss puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

mysigt att titta på Lucia, det har jag missat helt i år... iofs såg jag det på jobbet men är inte riktigt samma sak.

2008-12-18 @ 11:08:50
URL: http://one7up4me.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0