Nu har vi jul, här i vårt hus

Börjar med att be om ursäkt för att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera. Men jag ska försöka att fylla i "the blanks" nu. :) Vi hade spelning i fredags och i lördags på Valvet. Det var roligt faktiskt och fullsatt båda kvällarna! :) Däremot är livet hårt som rockstar.. Titta här:


(en full gubbe blev knuffad rakt på mig så jag ramlade över trumsetet och allt blev kaos ett tag. Kan säga att det gjorde ganska ont dagen efter... Det ser mycket hemskare ut i verkligheten än vad jag lyckades få på bild :P Har även ett blåmärke på skinkan och på höften. Som tur var gick inga grejor sönder, varken på trummorna eller mig :P)

I söndags var jag helt slut! Yr i huvudet och hur trött som helst. Fick ju bara sova ca 5 timmar efter den intensiva rockhelgen och var tvungen att kliva upp kl 9 och åka till kyrkan för att sjunga på första adventskonsert. Jag höll på att svimma under gudstjänsten, det var inte kul så efter det åkte jag hem och sov ett tag och sen följde jag med Micke och Tobbe på innebandy ist för att åter gå till kyrkan och sjunga på konserten. Jag pallade helt enkelt inte. Sen hade vi mys här hela kvällen. Orkade verkligen ingenting. Sorry Stenmark att jag inte orkade komma. Hoppas ni hade trevligt :)

Vi börjar få lite ordning här hemma nu. Det känns bra :) Fortfarande lite kartonger å småpyssel som måste fixas. Vi var på Fresks idag och köpte färg till klädkammaren. Ida hette den :P Micke har börjat måla lite grann.. Det blir ungefär så här:


Har även fått det lite juligt här hemma. Jag har nyss kokat knäck och vi har köpt pepparkaksdeg som vi ska baka nån dag, vi hann inte idag... Blir kanske på onsdag :)

 

Har även slagit in lite julklappar idag :) Dom saknar snören däremot för jag har inga här. Måste fixas :) Det är kul att slå in paket. Emmas stora var lite klurigt däremot :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tjusigt blåmärket ser ut att ha blivit...;o)



Mysigt med julstök. Jag måste nog försöka grejja lite hemma sen när jag kommer hem med, även om jag inte blir där så länge... Så tråkigt annars ju. O vilken tur jag har som kommer få öppna det stora paketet. :D Emma är ju för liten för det själv än ju.;o)

kram

2008-12-01 @ 22:09:04
Postat av: Gisan

Så juligt! Jag har inte ens hunnit börja fundera på julstäda här hemma! Planerar att städa för min fest först ist. ;P Men lite julstämning får man allt av din bild. Snart kan ja ju få se live oxå! Villvillvill! :D

2008-12-02 @ 23:13:26
Postat av: Kristoffer

HUA!!! vilket blåmärke! hoppas det har gått ner lite iaf... ja jag e dålig på att uppdatera men e för jag haft mobilblog och jag vet inte vad det kostar att skicka till bloggen. men har ficat ett nytt inlägg iaf =)

2008-12-04 @ 00:47:50
URL: http://one7up4me.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0