tänkte jag skulle skriva

ett rolig inlägg om min och giselas dag på birsta samt den trevliga kvällen vi hade igår.. och det ska jag göra också. Jag måste bara få berätta att jag nyss har kommit hem. Var hemma hos Sandra och Nicklas när Micke ringde och berättade att han hade kört i diket och in i ett träd. Jävla Härnösands vägunderhållning! Den e fan värdelös! Eller nej. Den existerar inte! Som TUR var så gick det bra med Micke. Inga skador. Jag åkte upp dit (gånsvik) och satt där och väntade på bärgningsbilen med honom. Bilen e jättetrasig kan man säga.. Men jag märkte ju själv när jag åkte upp dit att det var svinhalt och jättespårigt. Han hade inte kört fort heller.. Nu är jag hemma och han måste fortsätta jobba. Med sin egen bil.. Inte kul och sitta här hemma och vara orolig när han är ute och kör.



Ja, igår iallafall. Jag och Gisela var i Birsta. Vi shoppade julklappar och jag agerade som hennes personal shopper. Det var roligt. Jag hittade massa kläder till henne som hon fick prova. En del blev bra, en del mindre bra. :)

 
Detta linne blev köpt. Hittade massa kläder inne till henne på Gina Tricot. Det är en mycket bra affär. :)


Jag provar en mössa på H&M. Den var söt tycker jag. Den fick däremot stanna i affären.


Så här ser jag ut när jag provar skor som är förstora inne på Din Sko och jag inte får köpa dom. :(


Man blir hungrig av all shopping. Donken blev det. Inte ett dugg sugen men Gisela högg in med god aptit ;)


När vi kom hem var jag tvungen att busa lite med Micke :) Kan inte lägg in den busigaste bilden däremot för jag råkar visa lite nipples :P


Micke blev så tokig av allt bus så han ramlade ner bakom soffan :P


Sen åt vi tacos och tittade på film. Skjutsade hem Mickes pappa och sen satt vi uppe och spelade Monopol till klockan 3. Det var roligt å mysigt. Gisela kom sist och Micke vann.. Vilket han var väldigt stolt och kaxig över. :)

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

HAHA nipples :P

2008-12-07 @ 23:28:12
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Gisela

Mycket bra med en personal shopper! Tack så mycket för hjälpen! Det är bara det att det blir så dyrt... =/

Men det får det vara värt! :)



Och btw så var min plan redan tidigt att komma sist. Då behövde de andra två inte göra det (alla vet väl hur iaf Tina blir när hon inte vinner?) och jag kunde få börja göra mig klar för läggdags först. ;P

2008-12-07 @ 23:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0