Äntligen Internet!

Äntligen internet, och äntligen en blogg.. jag förstår att ni måste ha väntat länge på detta genombrott kära läsare ;)
vi får se hur det kommer att gå med bloggskrivandet, om jag överhuvudtaget förstår hur man gör. men jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade i mitt hektiska liv =)

ja, idag har jag alltså äntligen installerat mitt internet. helt all by myself! känner mig faktiskt lite duktig! men det tog en jävla tid att installera allt å alla program å skit (och det berodde inte på att jag är oteknisk utan helt enkelt bara på att det tog en jävla tid :P)

hade väl egentligen inte så mycket intressant att skriva.. ska mest bara se om jag förstår hur man gör, för nu ska jag sätta mig i bilen å köra dom 8 milen till sollefteå för att repa med bandet. måste tanka först bara :P

cya!

Kommentarer
Postat av: D.Chris

Nice work Girl!! ska läsa när du skriver :)

2008-02-20 @ 22:59:53
Postat av: Benny

Haha, jo det är bra jobbat, blev ju en hel del den kvällen.. Får hålla dig
i närheten nästa gång!

2008-02-20 @ 23:17:37
URL: http://minsviniga.blogg.se
Postat av: Carro

Kung Martina :D

2008-02-21 @ 15:36:43
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0