bokreafynd och konstiga mardrömmar

Inatt började bokrean.. jag hade tänkt att jag skulle åka dit kl 00.00 och shoppa loss.. men imorse när jag vaknade kom jag på att jag hade glömt det.. jag låg ju och sov :P

Jag och Åsa åkte dit idag ist.. vid 10 typ. har shoppat Bonniers musiklexikon, Operalexikon och hits 60 & 90 tal =) så nu har jag alla dom hitsböckerna =) blev ju inte så himla billigt men bra mkt billigare än vad det hade blivit om jag inte hade köpt dom på rea :P Förövrigt är nog bokrean är nog den enda rean jag tycker om.

Drömde en jättehemsk dröm inatt också.. drömde att jag var med barn.. fast jag hade inte märkt det själv å helt plötsligt så ploppade ungen ut, en tjej som fick heta Engla, och alla visste tydligen om att jag skulle ha barn utom jag. Men jag ville ju inte ha nåt barn så jag försökte ge det till nån annan... haha tror jag lyckades tillslut också och jag tror att jag tyckte att det var skönt... sen var jag tvungen och vakna för så hemska drömmar kan man ju inte ha :P Jag kommer bli en dålig mamma tror jag :P

hemma på lunch nu... trött.. vill inte vara förkyld längre!
bäst och äta nåt och åka tillbaks till skolan nu..

byebye

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Haha ja ibland vill man bara vakna upp ifrån mardrömmarna..!! ;) *kram* med friskhetsbaciller

2008-02-26 @ 21:18:13
Postat av: Stefan Fundin

Haha. Om inte kommer du bli en rolig mamma :P

2008-02-27 @ 12:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0