Förkylningsångest!

Idag när jag vaknade så somnade jag om, vilket resulterade i att jag kom 10 minuter sent till musikhistorian.. men tror ingen var spec förvånad att jag inte var i tid.. jag brukar ju inte vara det :P

mår inte prima idag heller... började känna av lite förkylning igår och idag var det värre. Men! jag har varit på coop och köpt kan jang.. flytande denna gång.. undrar hur äckligt det är? ;P dom som är i tablettform smakar ju typ pellets :P enligt emma ska det vara gott iaf.. hoppas på det!

jag har verkligen inte tid att bli förkyld (har väl oftast ingen) men imorn har vi spelning på hallsta med bandet och det är inte kul å uppträda inför en massa folk om man inte mår prima.. så jag hoppas verkligen att det hjälper med kan jang! annars har nån annan förkylningsmedicin också. men man kanske inte ska blanda? vad tror ni?

näe nu måste jag hoppa i duschen, hann ju inte med det i morse :P sen laga mat... men skulle lugnt kunna smälla i mig en pizza ist.. åh vad gott det hade varit! aaah ångest! nej! riktig mat ska jag nog laga... men jag har ju ätit pasta en gång idag redan.. suck.. hmm.. får fundera lite på det där!

ikväll är det spex! skojigt! om det är NÅN där ute som vet nån som kan spela gitarr eller bas och är bosatt i härnösand.. eller åtminståne i närheten så hör gärna av er till mig! I need a spexband!

snoriga kramar /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0