Fredag!

Äntligen fredag! jag är såå trött. Igår kväll kände jag mig bättre och trodde kanske att jag itne skulle bli förkyld ändå.. men sån tur hade jag inte tyvärr..

Igår var det genomdrag på spexet, det var kul.. det märks att skådespelarna börjar kunna sina repliker och kan ta ut svängarna mycket mer vilket är kul =) sen åkte jag upp till Mattias å hälsade på honom och Diesel. Johanna var på fotbollsträning så jag hann tyvärr inte träffa henne. Diesel var iaf hur söt som helst! och väldigt busig, men det får man vara när man är valp :)

Nu sitter jag här och tittar på Days of our Lives och ska snart hoppa in i duschen, diska och packa väskan och bege mig till Sollefteå. Får sällskap av Åsa till kramfors så det är nice :) Vi har spelning på Hallstahotellet ikväll, ska bli kul, längesen vi hade en spelning nu.. Karlsson ringde förresten igår när jag var på spexet och frågade om jag kunde ta en spelning på lördag också.. alltså imorn och jag sa självklart ja så vi är inbokade på Dannero imorn. Jag hoppas bara att rösten håller och att förkylningen inte bryter ut helt så jag låter jättenasal för det är inte fint :P ska fortsätta att proppa i mig lite kan jang ;)

Nej nu är det dags att sätta lite fart! Jag återkommer imorgon med uppdateringar om hur det går ikväll :)

Bye bye so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0