Full tupp?

ja så där kan det se ut om hjärnan är snabbare än fingrarna :P

Igår hade jag iaf fullt upp. därför blev det ingen inlägg i bloggen... hade ju iofs kunnat skriva i natt när jag låg och frös och hostade och inte kunda somna.. men det tänkte jag inte på...  åkte hur som helst till sollefteå igår vid 5 tiden.. när jag har kört iväg ringer mamma å säger att det har skett en trafikolycka i utansjö.. shitt tänkte jag.. kanske bäst å inte köra så himla fort.. fast jag tyckte inte att det var så halt... iaf så såg det ut att ha gått bra för den som körde..

väl framme i solle så åkte jag upp till mormor för att vänta på mat och byte av bil.. syrran kom med hamburgare från sibylla! det var såååå gott! längesen jag åt hamburgare därifrån.. å krydda på stripsen är kanske det godaste! varför har inte tex mc donalds det? dom borde införa det tycker jag...

sen var det dags att åka till repan... repade till 10 typ... då började jag färden hemåt till härnta igen. kul jul! va hemma typ kvart över 11.. jättetrött å gick å la mig på en gång.. men kunde jag somna? NEJ! dumma förkylning! vill inte ha dig mera! väck med dig! åk med tunnelbana! (haha syrran fattar det skämtet iaf;) )

Idag var jag jättetrött eftersom jag inte har sovit så mkt inatt pga hostan.. snoozade så länge att klockan stängde av sig och jag försov mig... men inte så länge som jag hade velat för 8.20 ringer Godin och typ skriker i luren å säger att jag ska vakna så att jag inte kommer försent till skolan. tack för den.. :P men inte varje dag man får wakeupcalls så det var ju faktiskt lite trevligt ;)

kom till skolan till 10.. har lattjat runt lite och faktiskt ätit lunch i matsalen idag.. varför vet jag inte för det var inte spec gott :P

nu sittter jag här och har ringt till en massa krogar om att vi vill komma och spela hos dom... gick sådär.. men dom vill ju kolla in hemsidan och så så dom får veta vilka vi är innan dom bokar oss... förståeligt :P hoppas att vi får napp nånstans iaf. det vore inte tråkigt :)

ska laga mig nån mat nu. ikväll är det spex. jag längtar. vi ska dansa å ha röstvård å jag ska kolla in idas tatuering som såg väldans nice ut på bild :) jejje!

imorn åker jag å Ida till solle, sen är det fest i helgen! KUL! :D

puss å hej

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahaha! Ja, syrran fattade skämtet iaf! ;D
"Det ska inte vara några kvinnor här", får bytas ut mot "Det ska inte vara några förkylningar här"? =)

2008-02-28 @ 21:48:13
Postat av: Carina

Jag fattade också det skämtet! Kain och abel!! hell yeah

2008-02-28 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0