härnösand igen

ja.. blev som sagt ingen skola för mig idag... kände att jag inte hade mkt till sångröst och det tjorvade ihop sig med busstider och annat så jag sjukanmälde mig..

fredrik var snäll och lånade ut sin bil till mig tills på onsdag så jag skulle kunna ta mig ner hit för att gå på spexet och senare skånemöte inför snö 6 :) snällt tycker jag.

kom till hsand vid halv 4 ca.. försökte plocka ihop lite papper som låg utspridda över hela lägenheten och lyckades ganska bra... men har fortfarande inte kommit på vart jag har lagt mina spexpapper... inte bra.. men dom är här nånstans det vet jag! haha inte bra om man inte kan hitta grejer på 44kvm.. hur ska det då gå när jag är vuxen och har ett helt hus att sprida grejer över?? :P
 
sen åkte jag iväg på spex en stund.. anna gjorde en rolig röstövning. synd bara att jag inte orkade ta i så mkt som jag kanske hade kunnat göra om jag hade varit frisk...

sen var det dags för skånemöte på villan... vi blir inte så många som är med på snö6 trots att vi faktiskt är 18 st i nationen! men de e ju iofs bra för då slipper vi ha två lag =)

nyss hemkommen, sitter å nyser och väntar på att ER ska börja.. sen blir det nog sängen tror jag... lång dag imorn.. jag hatar tisdagar lite grann..

har även betalat räkningar för 6000 idag.. det sved lite... men men så är det när man ska ligga på topp. tur att vi hade två spelningar i helgen som betalade bra ;)

baii


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Gillar ju Gray´s Anatomy bättre än ER... räkningarna är inte det mest upphetsande man gör varje månad! så precis vad gör man inte för att ligga på topp ;)

2008-02-25 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0