Lördag - Söndag

Ja herregud. Igår åkte man till Dannero i tron om att det inte skulle bli så jäkla mkt drag. jag menar, spela för en grupp människor som kallar sig "styrnäs framtid" låter väl inte så himla mkt party va? men ack så fel vi hade! Det var en mycket rolig spelning och vi var mkt tightare än vad vi var på hallsta i fredags å ljudet var bättre och publiken dansade och sjöng faktiskt med litegrann i låtarna (om än inte så högt). har tyvärr inga bilder för kameran dog..

vi fick jättegod mat och jättegod efterrätt. riktig vaniljglass och hallon är alldeles för underskattat! mums!

hann kolla lite grann på melodifestivalen också.. såg alla bidrag utom det sista.. och missade björn gustafsson.. men syrran visade mig i morse! sååå roligt! kolla på: http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=79650&a=1065918&lid=senasteNytt_979119&lpos=rubrik_1065918
Annars tyckte jag inte att det var nåt bidrag som var så där jättebra igår.. :/ tråkigt..

vi var hemma vid 2 ungefär.. packade ur vagnen på en kvart! rekord tror jag! =)

idag mår jag inte prima.. sov till halv 1, har legat framför soffan till kl 3... halsen gör ont och jag känner mig allmänt seg. är mkt sugen på en kebab med bröd med RIKTIG kebabsås. (det finns nämligen inte i härnösand, eller på nåt annat ställe heller tror jag) så det tror jag att jag ska äta till middag idag :P har varit rätt soft och fått gratis restaurangmat två dagar i rad ;)

dags att hoppa in i duschen och få på sig nå kläder tror jag.. får se om det blir skola imron, bussen  går hur som helst kl 9.15 till hsand.

ikväll ska jag titta på top model! jag missade ju det i onsdags.. det borde gå på nån annan dag när jag inte är upptagen på kvällarna tycker jag :P sen är det singing bee också. skön söndagkväll helt enkelt :)

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Stefan Fundin

Håller med. Bästa kebabsåsen finnes i Solle! :D

2008-02-24 @ 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0