mitt liv som rockstar...

ja herregud. igår körde jag från härnösand vid halv 1 för att vara i repan vid 14 efter att ha släppt av åsa i kramfors och lånat en klänning av henne =)
väl framme i repan så började vi packa ner alla grejor, joppa hade redan gjort det mesta så det var skönt. men hade en liten time limit  för vi skulle vara tvugna att vara på relacom kl 15 så att vi kunde få hjälp att dra upp släpet på hallsta (joppas bil är för klen ;) ) blev tvugna att ringa fredrik efter hjälp och efter mkt stress å bra packning så hann vi faktiskt! jejj!

väl uppe på hallsta så hade vi ca 3 timmar på oss att få in alla grejer å rigga upp å soundchecka... kan säga att vi hann precis! vi är så jävla sega :P haha men vi hann iaf. och karlsson hann till jobbet i tid.. tror jag :P

vi fick mat på hallsta också (gratis är gott!) kycklingwok med ris och massa massa grönsaker. yummi! broccolin var godast. är mkt glad för denna middag för annars hade jag fått pölsa... blä :P

sen var det dags för spelning vid ca 21.30. folket var i gasen redan så så fort vi började spela så drog dom igång å dansade. det var mkt kul! för i vanliga fall brukar folk komma igång ungefär till andra set..

alla i bandet är förövrigt förkylda och det märktes att det var ett tag sen vi spelade, lite små missar här och där och min röst blev bara värre och värre under kvällen... men tur är väl då att jag sjöng rock och inte nån aria :P

var väl klar med spelningen efter 1 nån gång och hade packat ner allting på en timme ungefär så vid 2-tiden begav sig jag och syrran hemåt. skönt! så himla trött.

somnade nästan på en gång när jag gick och la mig och sov till halv 12 idag.. då fick jag lite panik för vi ska ju till dannero idag och spela... om ca 4 minuter dessutom.. joppa å simon å david kommer och hämtar mig alldeles strax.  men iaf... lägger upp lite bilder som ni kan njuta av!

återkommer imorgon om hur det går ikväll =)

 

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0