Bio

Torsdag, nu är det över och jag är så glad! Man skulle kunna säga att jag har fattat rätt beslut och det är jag mkt lycklig över. :) Fick sällskap av Caroline, tack så mycket :)

Trollskoj i parken med Angelica och Karolina, såg bara ca en halvtimme däremot för vi skulle vidare på bio. Men det var sjukt varmt och Örjan rockade loss på saxen! Han är grym!

Ja, vi har alltså äntligen sett Mamma Mia! Den var jättebra och jag blev kär! haha. Ni som inte har sett den ännu borde verkligen göra det! Tittar man noga så ser man även  Benny Andersson dyka upp bakom pianot :P

Imorn åker M till Sthlm... sådär kul tycker jag, men när helgen är slut så är det överstökat och vi behöver inte prata om det mer :P


<3 /M

Kommentarer
Postat av: Martina

måste tillägga att björn ulvaeus tydligen var med i slutet också.. jag missade det.. :P

2008-07-26 @ 19:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0