Dessa underbara människor....

Snart dags för ännu ett kvällspass på Coop Konsum. Man kan inte säga att jag är taggad för sist jag jobbade kväll (i fredags) hände det massa grejer!
Vid 20.40 ungefär kommer två kunder och säger att: "när vi gick in gick det två killar ut med var sin matkasse" alltså dom gick ut genom ingången,.. utan att betala.. Fakk tänker jag, Jossan och Kattis som jobbade kväll.. det var ju inte så jävla bra, men förhoppningsvis har vi dom på film, eftersom vi inte hade sett det själva...

Jossan gick hem vid 21.30 ungerfär eftersom det var ganska lugnt... trodde vi. 21.40 går en kille förbi kassan med två matkassar, också han utan att betala. Detta ser jag ju. Men hann inte riktigt tänka.. eller oftast tänker man ju  att han ju säkert betalat av den andra personen som satt i kassan och bara gått in och hämta nåt som var glömt... men så var ju inte fallet. Anton (Patriks kompis) kommer till mig och säger att: "nu betalade inte han" WHAT??? skriker jag och rusar efter honom ut på parkeringen där jag tillslut får tag på honom och frågar honom om han har betalat. Det säger han ju självklart att han har, jag frågar efter kvitto, han säger att han inte fick nåt kvitto, jag frågar om han kan följa med in igen så att Kattis kan säga att det är lugnt och att han har betalat? Han blir typ arg och hoppar in i bilen och kör därifrån i rasande fart... En snäll kund på parkeringen ringde under tiden polisen osch jag fick prata med dom och ´var faktiskt så smart att jag hade tagit reg.numret på bilen.. Dom kom ca 5 min senare och pratade med mig... Kunden på parkeringen visste även vem det var... pundare... suck..

Igår letade Helena (butikschef) rätt på filmerna där vi har båda incidenterna på film så nu ska dom jävlarna åka fast!!
och jag måste bara upplysa att ännu en snattare togs igår.. en tjej i 20årsåldern... vad är det med folk??????? Grow up för fan!!

Vi kan ju hoppas att det går bättre ikväll.. om det är nån snattare som läser detta så kan ni väl hålla er undan ikväll? jag orkar inte med er :P

<3 / M

Kommentarer
Postat av: Ida

Jävlar Tini! Ta det lugnt i sommar!

2008-07-08 @ 15:29:32
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej jag börjar på lördag, döda mej! Idag blir det kalas, ikväll Kristianstadsfestivalen då pappa ska spela. Winnerbäck i Helsingborg imorgon. Jävla farande :P Men KUL är det! :)

2008-07-09 @ 09:25:58
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: anna

oj, det händer grejer hos dig! hoppas allt är lugnt i övrigt, saknar dig i härnta! kram

2008-07-09 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0