efterlysning: trummis sökes!

Ja, nu har det då hänt. Karlsson, my wonderful friend, har bestämt sig för att sluta spela med oss. Vi har inte längre någon trummis i HotSpots! Så därför gör jag nu en efterlysning!
Motiverad, (erfaren) trummis sökes för att lira i ett uppskattat partyband!


My wonderful Karlsson



Annars händer inte mkt. Har varit sjukskriven igår och idag.. försöker tappert att bli av med hostan, och även febern som har kommit. Jag hostar så mycket så jag svettas! mindre kul...Imorn är jag ledig så har en dag till att kurera mig på och sen kan jag förhoppningsvis jobba på torsdag :)

Ska träffa Karro för en fika på stan imorn! KUL! I have missed her! Vi ska även leta efter en födelsedagspresent till lillebror som fyller 18 imorn! Stora pojken! :) 



<3 /M





Kommentarer
Postat av: Caroline

Ska vi ses nåndag nästa vecka? =)

2008-07-02 @ 12:34:15
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: sophia

Å ja!

När jag blivit den klaraste stjärnan på musikhimlen ska jag helt klart säga så!

Jag kanske borde vara med i melodifestivalen!

Det vore nåt det! (:

2008-07-04 @ 02:12:35
URL: http://realista.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0