Mamma Mia!

Ja, nu hade jag kunnat skriva om hur bra Mamma Mia filmen var och hur mycket vi (med vi menar jag Karolina, Gisela, Angelica och Therese) skrattade och säkert satt å sjöng med i låtarna under bions gång... men ICKE! Bion var FULL när vi kom dit! eller när vi kom dit var det jättelång kö (har väl inte hänt i sollefteå sen fucking åmål ungefär) vi tänkte att shit hoppas vi får biljett.. det såg ganska ljust ut för vi kom ner för trappen och var nästan framme och skulle lösa biljett när han sa: "Nu har jag bara 3 st ströplatsbiljetter kvar!" och vi var 5 st. Så det sket sig kan man säga. Vi åkte och hyrde film ist, alla utom Karro som åkte hem.. No country for old men blev det ist för jag hade sett trailern till den och den verkade bra... men den var lite skum.. men helt okej faktiskt :)
Fick iaf höra idag av Angelica att bion går nästa vecka också så vi ska försöka ta oss dit då. Jag vill ju se den!



Imorn drar vi till Hsand, jag Gisela och Therese. Vi ska partaja på Stadsfesten! Det blir roligt hoppas jag :D Tror att alkoholen kommer ta snabbt på mig för jag har varit trött hela veckan :P


<3 /M

Kommentarer
Postat av: Gisan

Nu blire partajj. Tror det kan ta snabbt på mig med... övertrött som ja är. ;P

2008-07-18 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0