Dumma dag

Idag har det hänt en massa saker... en del mindre kul.. så för att tänka på annat så snodde jag detta lilla "testet" av Larissa. http://larissao.blogg.se




Kopiera gärna!

1. Första bilden i mina bilder Malin för MKT länge sen tror jag)


2. Ett foto på dig själv (Ida fotograferar på Kajutan)

3. En tid du längtar tillbaka till (sommar på Tjörn)
snott bild från syrran. loves kusten!
4. Den du senaste fick sms av (Karolina)


5. Den du senaste du skrev på msn med (Caroline)


6. Någon du önskar vore hos dig nu (Micke)

7. Den du har känt längst (Min familj, och grannarna)
 

8. Någon du saknar (Farfar)


9. Någon du har lätt att skratta åt (Nemi)


10. Någon som har svikit dig (kan inte komma på nån spec, därför ingen bild)

11. Någon som har gjort dig lycklig (Mysak)


12. Bästa sommarbild 2007 eller 2008 (Jag äter glass i solskenet i Partille 08)


13. senaste bilden i dina mottagna filer (Maria och Ida, från Utsparksbilderna jag fick av henne)





Lämna gärna en kommentar. Det är alltid roligt :)

<3 /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0