fotbollsfeber

EM 2008 är igång! Äntligen! Imorgon spelar Sverige sin första match, mot Grekland. Det blir spännande. Ska sitta på grannens altan med alla grabbarna och heja fram Sverige :)

Har varit mkt fotboll dom här dagarna. Spec igår. Jag å Patrik var och kollade på Undrom - Hägglunds. Undrom vann med 3-2 efter många nervpirrande minuter på slutet när Hägglunds låg på som tusan. Efter det åkte vi hem och kollade på slutet av Österrike-Kroatien och efter det match mellan Tyskland och Polen. Tråkigt att Polackerna inte kunde dänga dit tyskarna ordentligt. Det hade varit kul :P

Hört på matchen:
Niklas: Du ska då alltid hålla på att leka med bollarna!

Nu ska jag snart iväg och träffa min söta Karolina. Som jag har saknat henne! <3 Vi ska kolla på studenternas ölbrännboll nere på Risön. Undrar hur det går för dom att spela brännboll i detta blåsväder. :P


<3 /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0