härliga helg

Fredag: helgen började inte så bra.. Jag, Martina Carlsson, blev en fågelmördare. Jag, som inte ens smäller flugor på somrarna, dödade en fågel. Eller vi krockade lite, så den blev mest mos. Skyller däremot på fågeln som inte kan se sig för när den flyger :P
Kvällen spenderades sen först hos Jens där vi spelade guitar hero och galenpanna. Sen cruisade jag lite med Jon, Per, Högge och Fredrik. Det var mkt skojigt :) Var även och firade Alexander på hans student på dagen, jag åt mig mycket mätt på allt gott som bjöds :)

Lördag: Fredrik och Per bytte låskolv på bilen så jag skulle kunna ta mig till Härnösand, jag och syster gav oss av vid halv 4. Släppte av henne i Kramfors för att hon skulle gå på Stadsfesten där. Fortsatte i ilfart till Härnösand och upp till Ida för att göra oss i ordning innan vi skulle ner till Sandra och Niklas för förfest och lite fotboll. Tappade bort min nya mobil! Fick panik och var och letade den under större delen av första halvlek. Vilket innebar att jag började dricka jättesent och jag missade båda 0-1 och 1-1 målen. :/ Hittade iaf telefonen. Den låg på Idas parkering på Rosenbäcken och väntade på mig som TUR var! Då blev jag MYCKET GLAD! Var glad nästan hela kvällen sen, trodde verkligen att vi skulle få en poäng mot Spanien också skiter sig allt i sista minuten! Då var det bara att börja tröstdricka :P
Anna bjöd på absinthe,(stava) ska aldrig mer dricka det. Man blir så jääääääääävla full :P
Hamnkrogen nästa. Rockade som fan till Irene Panik. Var även upp på scen och sjöng med dom :P Tror att det var "hellre än bra" den gången... Fy :P
Hade en mycket spännande natt.

Söndag: Ont i nacken! Sov bort typ hela dagen. Kvällen spenderades hos Anna med henne och Fraj för lite skvaller och En prinsessas dagbok 2. Söt film :) Blev även bjuden på pizza. Det var gott ;) Hann med en del bus under dagen också, men det är inget jag berättar här :P

Idag: Dagen har spenderats på Smitingen med Anna, Ella, Fraj och Pia. Det var skönt en stund. Det blåste mest kallt. Vi har ätit på Donken och nu håller jag på och tvättar kläder eftersom att helgens bravader gjorde att dom blev ganska skitiga :P


Så här söta såg vi ut i lördags :)



<3 /M

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Snor bilden och lägger in den på min blogg också ;) Hoppas det är OK!

2008-06-16 @ 19:34:06
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Jag glömde nog en hel del folk ;P dumt ^^

2008-06-16 @ 19:44:25
URL: http://christoferkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0