hostiga måndag

GAAAH vad less jag är nu! Hostan vill aldrig försvinna och inte hesheten och snuvan heller :(
Jag sjukskrev mig idag. Det finns inte en chans att nån kund skulle höra vad jag säger ändå. plus att det inte är så bra och prata när man är hes. Så jag är här hemma alldeles ensam eftersom syrran är på jobb och mamma och pappa åkte till Göteborg igår. Just det! Fick ställa in både lördagens konsert och söndagens sång på gudstjänsten också. JÄVLA FÖRKYLNING!!!!!! 
anyway... .för att pigga upp lite täntke jag anta idas utmaning.. :) (idakentners.blogg.se)

Fem saker som finns på din att göra lista idag?
1. Tvätta
2. Fixa nytt batteri till internetbanksdosan
3. Handla mat
4. Spela lite guitar hero
5. VILA!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Juni 1998
, Träffade expojkvännen Marcus för första gången när vi var på fotbollscup i Umeå! Härliga tider!

Ställen du bott på?
Uppvuxen på landet i Västerstrinne, utanför Sollefteå.
I Härnösand har jag bott på Rosenbäcken och just nu på Artillerigatan 17.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär.
1. Betala mitt studielån
2. Investera pengarna i nån bra fond eller så kanske?
3. Resa
4. Shoppa
5. Köpa bil




Sådärja! Nu är det välle dags att sätta igång med mitt späckade schema för idag :P Tror jag börjar med att vila! ;)

En sak till! KUL att Spanien vann EM igår! Grattis grattis!


<3 /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0