Midsommarhelgen

Fredag: Träffade exet Fredrik för en glass på stan. Åt middag hos grannen med bl.a världens godaste köttbullar :) Sen bar det iväg till långsele och nordsjö för att fira på riktigt. Hade inte jättekul där så vid midnatt slutade jag dricka och la mig på Jerkers soffa för att kolla på film ist. American Pie - Naked mile blev det. Efter det så somnade jag i soffan och tog mig inte därifrån förrän vid halv 5 ca... då ville jag åka hem! Taxin kom vid 5-tiden och vi var hemma typ halv 6. Hyfsat trött då.

Lördag: Hade tänkt stanna hemma och kanske ha en spelkväll eller så. Men vid 4 tiden bestämdes det att jag, Gisela och Therese skulle åka upp till Junsele. Alkoholen hälldes upp i en pet flaska och vid 8-tiden var vi på väg. Hade så kul! Vi rockade till E-type och The Errols (som är ett tributeband till Eddie Medusa typ). Det roliga med E-type är att egentligen tycker man inte att han är så bra, men ändå kan man sjunga med i alla låtarna :P The Errols var mkt bra! Dansade som en tok! Sångaren drack även öl ur en träsko.. -eeouuww!
Träffade min söta Erika också men tappade bort henne ganska snabbt där inne i djurparken. Men jag klarade mig bra ändå för dom flesta junseleborna är ganska trevliga faktiskt ;)

Söndag: Sovit länge..ska ev, till Tim ikväll och kolla på fotboll men jag vet itne om jag är så sugen på det... vill nog hellre bara ´se en skojig film. Kanske kan åka in och hyra ngn? =) hmm får fundera lite på det där :)

Har tyvärr inga bilder för jag glömde bort att fota :P så kan det gå när man är onykter :P

<3 /M

Kommentarer
Postat av: Stefan Fundin

Jag vill spela dumhuvve nån dag!

2008-06-23 @ 22:56:56
Postat av: Ida Kentner

JAG MED!

2008-06-24 @ 11:40:13
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Ida Kentner

Hinner inte :( Åker nästa fredag!

2008-06-25 @ 17:23:52
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Yäs, mäjbi if you frågar shee can do it :P

2008-06-27 @ 20:10:32
URL: http://christoferkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0