sommar, sol, cruising och spelningar...

Herregud vad varmt det är ute! och har varit i flera dar! Me likie very much eftersom jag ska jobba nästan hela juli-aug. Så det är skönt att få lite sommarbränna innan alla innedagar.. fast just idag är det så jävla varmt så man vill knappt ligga ute å sola, fast jag har gjort det en stund ändå :)

Jag och Mysak har promenerat  ner till älven idag så att han fick bada lite, det tyckte han var kul :) Låg däremot lite folk där nere så jag kunde inte släppa han lös utan han fick vara fast i kopplet men det gick ju bra ändå =)

Cruising i lördags, jag var knappt där för vi hade spelning för AMF. Det gick ju bra det med :) Sen efteråt åkte jag ner en sväng - ca en halvtimme och hann träffa Sandra och Niklas och syrran å hennes kompisar. Roligast var att Dan var förjävla full ;P hahaha

Igår spelade vi på Ådalsskolans och Sandös studentbal och det var hur roligt som helst! Folket dansade från första till sista låt. Aldrig tomt på dansgolvet! Så himla kul! Kom hem vid 3-tiden i natt, lagomt utpumpad.

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag ska åka till Härnösand :D Ska sjunga på examen och på kvällen är det utspark! Party party!

Kollade på film med Patrik i söndags också och då frågade Göran om han skulle inhandla lite alkohol till mig i helgen när han åker till Tallin och jag sa självklart ja till det :) Billig och god sprit tackar man ju inte nej till ;)

<3 /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0