du är vad du äter

Ja nu är man äntligen hemma i härnösand igen. Ska bli riktigt skönt att få sova i min egen säng i natt. Som jag har längtat!

Åkte hit med Angelica vid 12-tiden idag.. var framme ca halv 2.. Då åkte vi och handlade eftersom jag inte hade nån mat hemma. Skönt att slippa bära hem allt det tunga med min skadade hand :P

Har inte gjort mycket idag. Höll på att bränna ner köket när jag skulle laga middag däremot för jag satt på fel platta. Och på den plattan hade jag sånt där spislock eller vad det heter...  Woops

Har nyss kollat på Du är vad du äter, så då tyckte jag att jag borde smälla i mig lite glass med kolasås på, så det sitter jag å mumsar i mig nu :P

Börja träna var det ja... ja, det kommer väl hända nån gång detta århundrade får vi hoppas ;P Får ju faktiskt simma gratis på simhallen, men ska ta sig dit också..

Alla andra är på snö6 så jag har ganska tråkigt. Ska iaf gå och titta på tävlingarna om det är fint väder imorn hade jag tänkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0