Geni

Inte  hänt mkt idag... varit på långpromenad i ca en timme med sys 1 och hunden, spelat lite guitarhero och repat in en ny låt med bandet. :) kul!

Spelade Geni med systrarna ikväll.. tänkte göra som Fraj och dra några roliga citat från kvällen:

(Angelica är inte helt haj på Sveriges geografi)

Gisela: Vad heter travbanan väster om Sundbyberg, utanför Stockholm?
Angelica: DANNERO!!!
Gisela och jag: R O F L M A O!!!
Angelica: Nej, det var inte DEN jag menade!

(Det har hon ju helt rätt i)
Jag: Vad kallas läget strax innan fallskärmshopparen utlöser sin fallskärm?
Gisela: Kritiskt.

(Angelica i sitt esse)
Jag: Vad heter Da Vinci mer än Da Vinci?
Angelica: Ja... det vet jag ju egentligen...




hihi

Kommentarer
Postat av: Kentner

HAHAHA har du gått skolan över huvudtaget? :) Bra meningar! :P

2008-03-05 @ 00:15:30
URL: http://www.idakentners.blogg.se
Postat av: Martina

jo jag har, men angelica vettetusan :P min fråga var ju med på Geni.. inte jag som frågade vad han hette :P

2008-03-05 @ 11:47:32
Postat av: Gisela

Hahahaha! Det var tider det här! ;D

2009-03-24 @ 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0