helgen i sollefteå

I fredags åkte jag å ida till sollefteå, lyssnade på martin stenmarck och skrålade till "ta undulaten". Mkt bra sång =)
Kvällen spenderade vi med att spela spel och titta på så ska det låta. Trevligt :)

Lördag:
Kl 11.00 ca klev vi upp, jag sa: ja nu Ida är det bara 4 timmar kvar till fest ;) Åt frukost, smoothie med hallon och blåbär, duschade, gjorde vid oss och kom till Per vid ca kvart i 4... så det blev lite senare än tänkt... Där var iaf festen i full gång, dom hade ju börjat vid typ 12 så vi låg lite efter men tog i kapp det ganska snabbt. :P

Vid 7-tiden begav vi oss till Bowlingen för att inmundiga mer alkohol och middag. Så jävla god mat! Jag är ju som dom flesta kanske vet, ingen såsälskare men den här såsen som var till detta kött och denna potatis gick inte av för hackor! väääldans mumsigt!

Vi sjöng lite karaoke. En spexlåt. vad annars? Ingen fatta vad vi sjöng tror jag men kul hade vi :P
Spelade även Texas Hold'em. Jag Vann! =D Synd att man inte fick ta ut vinsten i pengar bara... :/

Erika min älskling kom till bowlingen också..,. det var kanske dumt.. för ingen vet vad som hände men helt plötsligt låg jag på dansgolvet med erikas kropp över min hand. det gjorde förjävla ont!

Slut på Bowlingen vid 2-tiden. De andra gick till Per på efterfest. Jag letade efter Sander, han var borta med min ring.. hittade han ej men hittade Wedal å Brodin och följde med dom till Maggies och åt lite pizza med dom. Höll på att kissa på mig så tillslut tog jag mig också till Per och efterfesten där jag somnade på en gång så jag missade när Karlsson visade sina genitalier för alla.. Är inte speciellt ledsen för det för jag fick se bildbevis på morgonen efter som Jerker hade tagit..

På morgonen efter hade jag så himla ont i min handled att jag åkte upp till mamma så fick dom kolla på den, doktorn som var där sa att jag skulle gå in på akuten och få den röntgad. Läkaren som jobbade var förjävla snygg! Synd att jag luktade bakis :P haha. Hade iaf ingen fraktur så det var ju skönt. Den är bara stukad så förhoppningsvis är det bra om några dagar. Har den lindad nu... Kan inte köra bil så bra däremot, måste köra mammas som är automatväxlad så jag kan hålla i ratten emd höger hand och vila vänster.. :P


Det var iaf en mycket lyckad kväll! Bilderna säger väl rätt så mycket :)

Igår var vi bakis... repade lite och sen såg jag och Ida på Shakalen när vi kom hem.. den va inte så jättebra..

That's my weekend folks! Ida åkte hem idag, jag åker tillbaks på onsdag :)

Ett stort GRATTIS till Anna som fyller år idag också!


image10 Jag å Ida

 Karlsson i Pers shorts

 Per å Fredrik

 Botten upp!

image14 Per å Ida

 Sander och jag. Min fästman för kvällen :P

 Joppa å Ida

 karaoke...

 Jag å syster

 carro å karlsson



puss puss

Kommentarer
Postat av: Kentner

GJORDE VID OSS :D

2008-03-03 @ 23:27:44
URL: http://www.idakentners.blogg.se
Postat av: Martina

haha ja, jag tyckte att dom orden passade bra där :P

2008-03-04 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0