i fyllan (p)å villan

ja, ett tag sen jag skrev, men är lite inne i slutspelet så har inte så himla mkt annat å berätta. Modo förlorade igår igen... nu står det 3-0 i matcher till Timrå och det känns ganska kört.. hemmamatch på måndag.. men att vinna 4 raka vette tusan.. anyway.. lovade ida att om modo förlorade så skulle jag komma på villan och dränka mina sorger i alkohol. Sagt och gjort. Martina tog taxi mitt i melodifestivalen till villan. Hade ganska kul där faktikst. Alla utbytesstudenter är så roliga och trevliga :)

Hade konsert i domkyrkan igår också, en svensk markuspassion av fredrik sixten. Alla var ju typ i hassela och åkte skidor så inte så många kompisar som kunde komma å lyssna (dom hade nog inte velat ändå) men Stefan kom iaf å det var mkt trevligt tycker jag :) han e snäll han, stefan. :) Nåt som också var kul var att Erland var där! Min första körledare! Han e så söt!
Idag ska vi till sundsvall och sjung så jag måste nog skynda mig lite nu så jag hinner äta nån frukost innan vi ska fara. G-A kyrkan kl 18.00 om det är nån som är intresserad :)

Btw.. mitt huvud hänger inte riktigt med i svängarna idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0