inte utan min saxofon

Nu är lovet slut. Det ack så sköna sportlovet. Jag behövde verkligen det! Så skönt att inte göra ett skit i en hel vecka. Slapp till och med jobba på Konsum (även om jag hade behövt de extra cashen som det ger). Skolan började alltså idag. Det regnade massor och jag skulle ha med mig saxofonen till skolan, och det är inte skönt att bära den i samma hand ända bort till Murberget så jag ringde Anna som var så söt och skjutsade mig till skolan för 2 guldtior ;)

Väl på skolan hade jag en lektion. I 10 minuter. Givande dag. - Not! Peter var sjuk så vi hade ingen kör. Men jag orkade inte gå hem, så jag satte mig ner och gjorde lite spexgrejer ist. Mkt duktig var jag om jag får säga det själv :P

Sen kom Gösta och hämtade mig och vi åkte till Sollefteå för att spela med Storbandet. Var himla kul faktikst! Tills jag fick ont i handen, vilket tog ungefär 10 minuter :/. Men jag gjorde som Ida sa. Bet i hop och tänkte på annat. Så gick det bra till slut. Det är så kul att spela i Storband. Även om jag inte hänger med hela tiden :P Förjävla många noter på kort tid :P

Är trött. Ska sova snart. Godin ringde och sa att han hade lämnat mitt namn och tfn nr till polisen för att jag är hans vittne till att bilen var hel innan han ställde ifrån sig den på parkeringen. Den blev påkörd av nån dum jävel igår som inte vågade stå för det han/hon hade gjort.. Elakt tycker jag.

Slutet:

SEXUALITET
[ ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[x] Jag har varit förtjust i en lärare.
[x] Jag har kramat en till mig helt okänd person.
[ ]Jag har kysst en till mig helt okänd person.


ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[ ] Jag har smugit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel.
[ ] Jag har struntat i ett prov.


DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol.
[ ] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden. (ibland händer det fler gånger än 1, men itne så ofta)
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[ ] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.


DÖDEN
[x] Jag är rädd för att dö.
[ ] Jag hatar begravningar.
[ ] Jag har sett någon dö.
[ ] Någon nära till mig har försökt begå självmord. (inte vad jag vet.)


MATERIALISM
[ ] Jag äger mer än 5 rap CDn.
[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.
[ ] Jag har en ohälsosam relation med anime/manga.
[ ] Jag äger många dyra designerväskor.
[x] Jag äger något från H&M.
[ ] Jag samlar på serietidningar.
[ ] Jag äger något från Benetton.
[ ] Jag äger något jag köpt på E-bay.
[x] Jag äger något från Diesel.


RANDOM
[x ] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[x] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[x] Jag ser på nyheterna.
[x] Jag dödar inte insekter. (inte friviligt)
[x] Jag svär ofta.
[ ] Jag sjunger i duschen. -
[ ] Jag är en morgonperson.
[ ] Jag betalade för min rington.
[x] Jag är petig med grammatik.
[x] Jag är en sportfanatiker.
[ ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[x] Jag är bra på att baka.
[ ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[ ] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan.
[ ] Jag vet hur man skjuter.
[ ] Jag är kär i kärleken.
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt. -
[ ] Jag äter snabbmat varje vecka.
[ ] Jag är bra på matematik.
[x] Jag tror på spöken.
[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[x] Jag är väldigt kittlig.
[ ] Jag älskar mörk choklad.
[ ] Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel.
[ ] Jag är bra på att minnas ansikten.
[x] Jag är bra på att minnas namn.
[ ] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv


Jag vill äga en saxofon! Som är bara min!

just det! Jag har fått mina foton som jag skickade efter i torsdags!! Jejj!! oj vad jag kommer att vara upptagen framöver ;)


Love!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0