kulissfixning och råttor

vi har en råtta i vårat garage hemma i sollefteå! coooolt tycker jag! inte lika coolt tycker syster och säkert mamma också som båda är rädd för sånna :P

nu har jag påsklov. skönt! men hade nyss lov så det känns lite knasigt. men det är ju alltid skönt att vila upp sig, även om jag detta lov kommer att både sjunga och jobba, så blir inte lika mkt vila som förra lovet :)

idag har vi varit i kulissförrådet och fixat med lite kulisser inför spexet =) Jag höll i Lucys råtta. Den både bajsade och kissade på mig :P tur jag inte hade några finare byxor på mig :P haha. jag har även använt en roller för första gången i mitt liv. måste säga att jag var en naturbegåvning, jag och jens stog där och målade och sjöng lite astrid lindgrensånger och elvis. det var mkt trevligt. jag och anna tog även fram våran kreativa sida. resultatet får ni se på spexet vecka 20 :)

annars inte så mycket att berätta, har hämtat mig från förlusten.. som david så bra sa: "det är ju tur att bajen vinner sm-guld i år" och jag håller med till fullo :)

imorn är det långfredag, så är det sång i kyrkan som gäller, sen mera kulissfixning, sen filmkväll på villan. ska bli trevligt :)

natt <3

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Såå rädd är jag inte, men det var Inte så kul att gå ut för att lägga i mer matrester i hinken och upptäcka att över en halv butterkaka SAKNAS ur hinken!! Den övriga maten låg kvar, stilla och orörd, och hinken stod upp på precis samma ställe som jag lämnat den... med saknaden av den drygt halva butterkakan! Lite creepy. :s
Olustigt.
Påminde mig om när jag såg rumpan på en råtta på Irland. Vi hade hört den på trappen och trott att det var Penny (Jack Russel) som kom. Väntade på att hon skulle komma in, eftersom dörren var öppen. Men hon kom aldrig så jag gick ut för att kolla vart hon tog vägen och får just se rumpan och den långa svansen slingra sig runt hörnet! Fatta om vi hade fått in en sån lurk in the mobile! Hu! :|
Och nu har vi en i garaget... :s
Måste nog ställa ut en ny mathink så den inte svälter ihjäl? :p

2008-03-20 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0