påskmiddag/hanging out at mittlyan

Fredag

Fixade lite spexgrejor, eller satt mest och kollade på när dom andra arbetade. Sen åkte vi (Anna, Ida, Fraj, Pia och jag) till Lidl och handlade mat. Lagade den hos Anna. Kycklinggryta med pasta och friterade räkor till förrätt och glass och massa choklad och kolasås till efterrätt. Yumm! Sen städade vi lite hos henne och sen kom Timo och Greg och Sassa och Tor och vi tittade på The Holiday. Den e bra! å Jude Law e ju itne direkt ful :P

Lördag

Va på stan med Anna, trevligt. Kunde inte shoppa nåt för jag var pank, men roligt och titta också och drömma sig bort i "om jag vore rik..." Sen åkte vi på donken och sen åkte jag hem och tog en power nap för att sedan sätta mig i bilen och köra till Sollefteå där Påskmiddagen väntade. Det var gott. Mamma hade gjort massa mat, dom kommer få äta resterna i en vecka! Järnbergs, Marianne & Rolf och Bertil & Barbro var där. Barbro är förövrigt Johan Frösts mamma. (Johan är min pianolärare för er som inte vet) det var lite roligt.. Göran hade köpt typ 5 st sångböcker som vi (jag och Angelica) fick spela igenom nästan från pärm till pärm medan dom sjöng.. ofta hellre än bra.. :P men det var trevligt iaf :) Kom i säng vid 1 tror jag..

Söndag

Körde från Sollefteå vid halv 9 imorse för att vara i kyrkan 09.45 för att sjunga på gudstjänsten. Det var så tråkigt! Jag trodde aldrig att den skulle ta slut. Kom därifrån vid 12.30 typ.. fy!
Jag och Ida åkte och handlade frukost till mig vid 3-tiden, inget bröd däremot. Man kan inte handla det på söndagar. Allt är typ en vecka gammalt.. :/ Så det får jag klara mig utan. Sen åkte vi hem hit och kollade på vänner och lite foton och sen åkte vi på donken och åt mat. (Ja, jag vet, inte världens nyttigaste helg detta) Sen släppte jag av henne på Mittlyan och åkte hem och sov en timme. Kollade på top model och LA ink. Vid halv 9 typ åkte jag till Lyan för att umgås med ida och utbytesstudenterna! Det var mkt trevligt, tro det eller ej. Jag är ju lite anti mot mittlyan.. :P Men iaf, människorna som bor där just nu är nice. Iaf dom som inte är från sverige :P Vi kollade på Ocean's 12 och sen åkte jag hem.

Nu är det sovadags.
Jag har lyckats ta mig igenom denna påsk också utan att äta ett enda ägg! :P (påskägg med godis i har jag förstås ätit.)

Glad påsk på er!


Kommentarer
Postat av: kentner

Man kan inte säga att det var Greg som kom på fredagen :)

2008-03-27 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0