shopping i birsta

Igår var jag och Johanna i Birsta och shoppade. Det var mkt trevligt, vi umgås ju inte så ofta bara hon och jag, vanligtvis är Mattias också med på ett hörn :P Anyway... Jag var ute efter ett par jeans... Kom hem med en kjol, en klänning/linne, en sjal, en blomkruka... å ett par jeans. :P
Jag är numera pank. Hade ju en del räkningar också kan man säga så nu vet jag itne hur jag ska klara resten av månden, tur jag har mat i skafferiet och frysen så jag klarar mig en stund :P

Nu är jag hemma i Sollefteå och har återlämnat bilen till Fredrik - utan anmärkning hoppas jag :P Jag lyckades ju faktiskt fylla på spolarvätska i den! (Sitter fast extraljus så lite klurigt faktiskt) + att  jag lyckades undvika att få punka på den när jag åkte hem! :D jag = duktig!

Ikväll har jag och systrarna och syster 2s kompis Therese varit på bio. Den va ganska bra.. det dumma med den var att den inte var sorlig en gång. Utan typ hela filmen!!


Här kommer iaf bilder på mina nya kläder :D


Klänning/Linne från Cubus
Ser kanske itne helt hundra ut :P Am I on drugs?
image23 


svarta jeans från VeroModa
image24


Jeanskjol från Cubus, Döskallesjal från H&M
image25 
image26




P.S. I Love You

Kommentarer
Postat av: Mattias (det tredje hjulet)

Vafan menar du med "vanligtvis är Mattias också med på ett hörn", skulle jag vara i vägen eller?
haha.. du är så söt..... sjalen var ju rock... var inte du fattig sa du?

kram

2008-03-27 @ 12:30:51
Postat av: Martina

Mattias:

Nej! såklar du inte är i vägen! I love hanging out with you! jag mena bara att jag å johanna inte gör saker så ofta bara hon å jag, precis som jag skrev :P

jag är jättefattig... nu.. ;)
kram

2008-03-27 @ 12:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0