vi ger aldrig upp!

Nu är det dags att visa er, vad vi kan och mycket mer.
Vi laddar upp med allt vi har, vi bygger upp ett starkt försvar.
Vi glider fram på våra stål, och upp emot den offensiva blå.
Vi ska ge er vad ni tål för pucken den ska in i mål!

Modo's Armé, röd, vit och grön
Tar oss mot guldet
Vi ger aldrig upp
Modo's armé
Styrka och mod
Gör vad ni vill
för vi är ändå bäst!



Ja, FAN vad skönt det var med vinst igår! Jag och Mattias kom på att vi skulle åka upp ungefär vid 12-tiden igår, så skyndade mig till närmaste ATG-ombud och köpte ståplatsbiljetter, eftersom det var det enda som fanns kvar. Men ack så roligt det var att stå där i klacken! 5-3 blev det tillslut och till och med Ramselesonen Molinder fick göra mål. Ett viktigt 3-2 mål dessutom! Nu vänder vi det här pojkar!


Dags att åka till skolan... satslära.. jippie. Modo har match ikväll, jag har kör... det gäller att prioritera som kexet så fint nämnde det.. ;) Ska fixa så jag kan lyssna på matchen under tiden.

image22

Kommentarer
Postat av: Stefan Fundin

Kirrat länknamnet. :)
Och det var trevligt att.. komma på dig?
Nej, komma när jag såg dig? eller komma och höra dig komma? Nej, vad menar jag egentligen? Haha :P Det var fint i kyrkan iaf :P

Nu är det bara tre matcher kvar. Whoho! :D

2008-03-18 @ 12:39:55
Postat av: Caroline

Hur går det ikväll då tror du? =)

Molinder är duktig ^^ Ganska häftigt att han spelar i modo :p Det trodde jag aldrig :p

2008-03-18 @ 18:08:15
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0