allsköns musikafton

Nu är det över. Efter en stressig tid så har jag klarat av både spexet och Allsköns.. Och vad bra det gick! Herregud! Nån liten småmiss bara som förhoppningsvis inte publiken märkte :) Jag tror att jag är världens sötaste "Hans". Och jag och Malin var väldigt söta små älvor också. Mamma, pappa och Gisela vad där och pappa filmade även så jag ska titta på det när jag kommer till Solle nån gång... Anna och Stefan var också där och jag fick en jättefin blomma av dom! Tack så mycket! Den fick däremot inte en lika fin vas... en gammal flaska smirnoff ice... :P hehe..

Nästan nyss vaknat, ska göra mig lite nyponsoppa innan jag ska iväg till skolan. Det var skönt att få sova ut faktiskt, var ju inte hemma förrän vid kvart i 1 igår natt..

<3 /M

Kommentarer
Postat av: Gisela

Men va tusan. Det blev säkert betydligt finare med flaskan, än om jag tagit en tulpanvas. Då hade den dessutom säkert ramlat ur och du hade inte fått njuta av den lika länge ;P

2008-05-22 @ 12:47:08
Postat av: Stefan Fundin

Du var ju tokbra! Mer sånt till folket (läs: mig) !

2008-05-22 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0