Beautiful Home!

Det är så FINT hemma hos mig nu. Har storstädat lägenheten! Nästan överallt, har toaletten kvar men tänkte fixa den efter att jag har skrivit klart detta. :) Jag har, plockat ihop alla kläder (fyllde hela tvättkorgen), plockat ihop alla papper och grejer som nu ligger fint i bokhyllan. Har dammsugat, skurat golv, dammtorkat (kors i taket) och diskat, och allt detta på bara 2 timmar typ. Det till och med luktar gott hos mig nu! =) Jag borde verkligen städa oftare så man får ha det så här fint.

Denna städningen behövdes verkligen efter dessa två veckor. Har ju praktiskt bara kommit hem och slängt kläderna överallt, sovit och ätit frukost hemma. Då har man liksom inte tid att städa. Men nu känns det bra och jag behöver inte tokstressa i helgen för att hinna bli klar med allt innan jag åker hem till Sollefteå. Carina ska även bo här måndag-tisdag och jag kan tänka mig att hon inte skulle trivas spec här som det såg ut innan.

Imorn blir det stora tvättaredagen. Helt sjukt egentligen att man har så mycket kläder och grejer och ändå tycker man att man aldrig har nåt att ha på sig :P

Ska även söka till Scenisk Sång i helgen. Börjar ikväll kl 21.00 med nåt slags teaterprov. Har fått en text ur Fröken Julie som jag ska läsa. Imorn har jag uppsjugning kl 11.10. Hoppas att det går bra, även om jag fortfarande inte har bestämt mig för om jag vill gå det eller inte. Hur som helst ska det bli kul att söka. 

Skolavslutning var det idag. Många tårar har fällts. Tråkigt att vissa inte kommer tillbaka men vi ses ju på Kamratfesten i höst! :D

Nu ska jag ta tag i resten innan jag måste öva mer på texten och titta lite på Så ska det låta! =)

<3

Kommentarer
Postat av: Martina

fick nyss veta att det inte är så ska det låta ikväll :( får väl åka till skolan och öva ist då... suck

2008-05-23 @ 19:28:20
Postat av: Caroline

Kommer du vara hemma i stan lääänge nu? :D Tänkte då kan vi ju umgås :)

2008-05-23 @ 21:41:02
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se
Postat av: Martina

Carro: ja, jag blir nog hemma ett tag =) kommer däremot åka till härnösand när jag blir less :P det kan vi göra =)

2008-05-24 @ 12:20:19
Postat av: Sophia

Absolut, det går att lösa! (:
Du kan adda mig på min msn, så lägger jag över dom där.
Tyvärr är ju kvaliteten inte den bästa, men det är något i alla fall!
[email protected] är den mycket oseriösa adressen!

2008-05-24 @ 17:05:01
URL: http://realista.webblogg.se
Postat av: Angelica

Kommer du o städar åt mig med?? ;o)
kom ihåg att ta med en massa noter når du åker till solle... så vi kan börja fundera iaf.

2008-05-24 @ 18:11:26
Postat av: Caroline

Kung ;p Då har jag nån vän iaf ;)

2008-05-24 @ 21:47:35
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0